いすみ鉄道の運転再開時期を気にする投稿が多く見られます。もし線路 (軌道設備) に大きな異常がなく、車両や運行管理上の問題である場合は、脱線した車両を線路上に復旧できれば、比較的早期の運転再開が期待できます。しかし、今回の事故原因が「もし」犬釘 (レールを枕木に固定する釘) の管理不備に起因していると推測される場合、該当箇所のみならず、全線区の犬釘の状態を確認し、再固定や交換作業が必要となる可能性があります。そのため、全線区にわたる精密な点検を実施せねばならず、運転再開には相応の時間を要すると思います。
--- Sobre el moment de la represa del servei ---
Hi ha moltes publicacions que expressen preocupacio pel moment de la represa del servei de la linia Isumi. Si no hi ha cap anomalia significativa a les vies (instal・lacions de via) i el problema es relacionat amb els vehicles o la gestio operativa, es pot esperar una represa relativament rapida del servei un cop el tren descarrilat hagi estat reposat a les vies. No obstant aixo, si es sospita que la causa de l'accident es, "si mes no", una gestio deficient dels tirafons (els claus que fixen els rails a les travesses), podria ser necessari revisar no nomes la seccio afectada, sino tambe l'estat dels tirafons a tota la linia, cosa que requeriria tornar a fixar o substituir-los. Per tant, caldria dur a terme una inspeccio detallada de tota la linia, fet que probablement allargaria el temps necessari per a la represa del servei.
0 件のコメント:
コメントを投稿